Baromfi Termék Tanács
HU, de tojás! Az Európai Bizottság adatai az európai baromfipiacról BTT-MOL együttműködés Víziszárnyas-termékek előállításának kódexe Sigillanda tojásbélyegzők MBH Bank - Agrárcentrum Agrármarketing Centrum

A hazai agrár kkv-k megerősítése a legfontosabb cél

2019. január 25., 09:35

A hazai mezőgazdaság versenyképességének növeléséhez a kis- és a közepes vállalkozások (kkv-k) megerősítése a legfontosabb cél az Agrármarketing Centrum (AMC) szerint.

Az agráriumban tevékenykedőknek olyan fajsúlyos dilemmák kapcsán kell döntés hoznia, mint az állatok természetes szaporulatának, vagy klónozásának kérdésköre, az anyaföld, avagy annak tápoldatokkal történő kiváltásának kérdése, illetve olyan új technológiák beengedése, avagy elutasítása, amely a vertikális termesztési módozatokkal váltva a horizontálist, nyolcnaponta teszik lehetővé az aratást egy adott területen – mondta Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum (AMC) ügyvezető igazgatója egy szakmai tanácskozáson.

Versenyképességünk nemzetközi színtéren sok tényezőn múlik – közölte az ügyvezető igazgató. Az AMC-nél a legfontosabb fejlesztési kulcsoknak a hazai versenyképesség fejlesztésében a KKV-k megerősítését, a valóban egyedi élménykínálatot nyújtó, magas feldolgozottsági szintű, minőségi termékkínálat emelését és azok sokszínűségének és mennyiségének növelését jelölték meg. Ondré Péter szerint egyértelmű cél az agráriumban nélkülözhetetlen, sokrétű tudásanyag megosztása, a precíziós okos eszközök hazai adaptálása, a robotok, drónok precíz működését támogató valós idejű adatokhoz való hozzáférés kiterjesztése, a hungarikumokban rejlő lehetőségek kiaknázása és a felnövekvő nemzedék tagjainak minél hatékonyabb bevonása az agráriumba.

Mivel az internetalapú információk elérésében 2014 óta a mobilinternet-felhasználók száma meghaladja az asztali számítógépen internetezők számát, a célcsoportra fókuszált integrált médiamixek kialakítása, a mobilbarát alkalmazások és honlapok terjedésének szem előtt tartása, az appok és location based advertising irány fokozódó erősödése a marketingeszközök megválasztásában és pozicionálásában egyaránt fontos szereppel bír. Arra törekszünk, hogy közreműködésünkkel az ágazati marketing lehetőségek kiaknázásával a magyar agrárium nemzetközi szinten versenyképességben szintet léphessen és a korszerű marketing eszközöket és módszereket hatékonyabban és eredményesebben alkalmazza, ennek érdekében kampányainkkal főként a kiemelt termékpályák mentén növeljük a fogyasztói tudatosságot és a bizalmat – emelte ki előadásában az ügyvezető igazgató.

Védjegyeink

Magyar Baromfi Koronás Tojás
Tojáskihívás
Tojásos ételek
Végy egy tojást! - Tojásos fogások
A tojás maga a csoda - Tojás kisokos
Impresszum | Jogi és adatvédelmi nyilatkozat