Baromfi Termék Tanács
HU, de tojás! Az Európai Bizottság adatai az európai baromfipiacról BTT-MOL együttműködés Víziszárnyas-termékek előállításának kódexe Sigillanda tojásbélyegzők MBH Bank - Agrárcentrum Agrármarketing Centrum

Ahol van hűségprogram, ott vásárolnak a magyarok

2016. november 18., 10:00

A magyarok csaknem 75 százaléka jobban szeret olyan helyen vásárolni, ahol hűségprogramot is kínálnak - állapította meg a Nielsen piackutató a hűségprogramokról végzett nemzetközi felmérésében.

Az MTI-hez eljuttatott összegzés szerint a hűségprogramokban való részvétel leggyakoribb formája a hűségkártya. A megkérdezett hatvanhárom ország fogyasztóinak többsége elsősorban valamilyen ajándéktermékért, vagy árengedményért kér hűségkártyát, Magyarországon ez vonzza a válaszadók 83 százalékát, az európai átlagnak pedig a 82 százalékát.

A felmérés rámutatott, hogy világszerte a válaszadók 74 százaléka szívesebben marad olyan cégnél, ahol jutalmat kap lojalitásáért, mintegy 67 százalékukat pedig arra is ösztönzi, hogy többször keresse fel az üzletet, és többet költsön ott.

Európában a válaszadók 61 százaléka jár olyan üzletbe, amely törzsvásárlóinak kedvezményeket nyújt. Magyarországon ez az arány 46 százalék, pedig a kutatás szerint a magyar vásárlók hűségesebbek az európai átlagnál, tíz magyar fogyasztó közül nyolc általában csak jelentős előny miatt vált márkát, vagy teljes mértékben kitart mellette az élelmiszerüzletek esetében, míg az európaiak átlag hét. Emellett a magyarok kiemelkedően ragaszkodnak mobilszolgáltatójukhoz és mobilkészülékük márkájához is - olvasható az összegzésben.

Védjegyeink

Magyar Baromfi Koronás Tojás
Tojáskihívás
Tojásos ételek
Végy egy tojást! - Tojásos fogások
A tojás maga a csoda - Tojás kisokos
Impresszum | Jogi és adatvédelmi nyilatkozat