Baromfi Termék Tanács
HU, de tojás! Az Európai Bizottság adatai az európai baromfipiacról BTT-MOL együttműködés Víziszárnyas-termékek előállításának kódexe Sigillanda tojásbélyegzők MBH Bank - Agrárcentrum Agrármarketing Centrum

Az idén megugrott a nagycsütörtöki forgalom

2017. április 19., 09:25

Az élelmiszer-üzletek nagycsütörtöki forgalma idén 15-25 százalékkal nagyobb volt, mint az elmúlt év legerősebb húsvéti napjáé. A nagypénteki munkaszünet pedig összességében 10 százalékos pluszbevétellel érzékeltette hatását - mondta Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója az M1 aktuális csatornán.

Fodor Attila szerint egyre inkább nő a minőségi termékek iránti igény, ár-érték alapján vásárolnak az emberek. Idén visszaszorult a tejbevonó masszából készült csokoládéfigurák forgalma, a vásárlók inkább valódi csokoládéból készült termékeket keresnek. Ugyanez a minőségi szempont érvényes a füstölt árura és sonkafélékre. A gyorspácolású sonkáktól a hagyományos pácolású sonkák vették át a vezető pozíciót, a vásárlók 70 százaléka már a magasabb minőségű terméket kereste.

Védjegyeink

Magyar Baromfi Koronás Tojás
Tojáskihívás
Tojásos ételek
Végy egy tojást! - Tojásos fogások
A tojás maga a csoda - Tojás kisokos
Impresszum | Jogi és adatvédelmi nyilatkozat