Az MVH felméri, mennyire elégedettek az ügyfelek
2011. augusztus 9., 12:02
Ügyfélmegelégedettség-felméréssel igyekszik megismerni a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal (MVH), hogy idei munkájáról milyen vélemény alakult ki az agrárpiaci szereplők körében. Az MVH a felmérés elvégzésével a CONSACT Minőségfejlesztési és Vezetési Tanácsadó Kft-t bíztuk meg, amely feldolgozza és értékeli az beérkezett válaszokat.
A kérdőív az MVH honlapján érhető el - derül ki a hivatal tájékoztatójából. Az MVH a válaszok alapján javaslatokat tesz arra, miként fejlessze tovább ügyfélorientált működését. A hivatal a kitöltéshez a személyiségi jogok védelme érdekében semmilyen személyes adat megadását nem kéri.
Az MVH szerint Magyarországon az állampolgárok, helyi közösségek, gazdálkodó szervezetek részéről egyre nagyobb az igény a közigazgatási szervek ügyfélorientált, teljesítményelvű működésére, a szolgáltató hivatali munkára. "Meggyőződésünk, hogy a ránk bízott feladatokat sikerrel csak akkor teljesíthetjük, ha ügyfeleink véleményét, elvárásait megismerve végezzük munkánkat, és azt figyelembe véve, javítjuk tovább működésünket" - áll a hivatal tájékoztatójában.