Brüsszeli kampány az élelmiszerek népszerűsítésére
2018. október 17., 09:23
Az Európai Bizottság az unió mezőgazdasági költségvetéséből 172,5 millió euróval (mintegy 55,2 milliárd forint) finanszírozza az uniós agrár-élelmiszeripari termékek népszerűsítését Európában és világszerte. A következő három évben 79 kampányt indítanak, amelyek a termékek széles skáláját népszerűsítik.
Phil Hogan uniós agrárbiztos bejelentése szerint a programmal támogatják az uniós agrár-élelmiszeripari termelőket termékeik minőségének megismertetésében, egyrészt az EU-n belül népszerűsítve azokat, másrészt új piacokat is nyitva számukra. Kiemelt figyelmet fordítanak az európai élelmiszerek minőségének földrajzi jelzésekkel történő alátámasztására és az ökológiai termelési módszerekre is. A kiválasztott programokat 19 tagállamból nyújtották be.