Baromfi Termék Tanács
HU, de tojás! Az Európai Bizottság adatai az európai baromfipiacról BTT-MOL együttműködés Víziszárnyas-termékek előállításának kódexe Sigillanda tojásbélyegzők MBH Bank - Agrárcentrum Agrármarketing Centrum

Csúcsokat dönt a német internetes kereskedelem - Növekszik az élelmiszerforgalom is

2020. január 24., 09:50

Újabb csúcsra emelkedett tavaly és megközelítette a 100 milliárd eurót az internetes és a csomagküldő kiskereskedelem forgalma Németországban a terület szakmai szövetségének (BEVH) kimutatása szerint. Csaknem 15 százalékkal emelkedett az internetes élelmiszerforgalom is.

A németországi fogyasztók 94 milliárd euró értékben adtak le megrendeléseket árucikkekre és szolgáltatásokra az internetes áruházakban és a csomagküldő szolgáltatóknál 2019-ben, ami 9,9 százalékos növekedés az egy évvel korábbi 85,5 milliárd euróhoz képest. Az élelmiszerek forgalma 14,1 százalékkal emelkedett, de még így is viszonylag alacsony, 4,896 milliárd eurós volt Németországban 2019-ben.

A BEHV várakozása szerint 2020 is rekordév lesz, a forgalom meghaladhatja a 100 milliárd eurót, ami nagyságrendi növekedés az öt évvel korábbi, 2015-ös 65,3 milliárd euróhoz képest.

A kiskereskedelmi ágazat egészének legfőbb szakmai szervezete, a német kereskedelmi szövetség (Handelsverband Deutschland - HDE) előzetes becslése szerint az országos kiskereskedelmi üzlethálózat, valamint az internetes és a csomagküldő kiskereskedelem forgalma együtt 535,5 milliárd euró volt 2019-ben, ami 2 százalékos növekedés az előző évi 525 milliárd euróhoz képest. Ez a BEVH adatai alapján azt jelenti, hogy az online kiskereskedelem továbbra is jóval gyorsabban növekszik, mint az ágazat egésze, és részaránya közelít a 20 százalékhoz.

Védjegyeink

Magyar Baromfi Koronás Tojás
Tojáskihívás
Tojásos ételek
Végy egy tojást! - Tojásos fogások
A tojás maga a csoda - Tojás kisokos
Impresszum | Jogi és adatvédelmi nyilatkozat