Erősödhetnek a saját márkás termékek az élelmiszerpiacon
2022. június 2., 17:02
Egyre nagyobb a vásárlói bizalom a saját márkás termékek iránt, a piac további erősödésére lehet számítani, ez a szegmens a magyar élelmiszergyártók sikerességének is egyik kitörési pontja lehet
Az Agrármarketing Centrum az idén 14. alkalommal szervezett közösségi nemzeti standot a magyar élelmiszergyártóknak a saját márkás termék gyártóit és forgalmazóit célzó szakkiállításon, a PLMA "World of Private Label" rendezvényen 2022. május 31. és június 1. között Amszterdamban, ahol 70 ország 2500 kiállítója volt jelen.
A magyar nemzeti standon snack-ek, gyümölcslekvárok és befőttek, méz, fagyasztott édesipari termékek, zabkészítmények, müzlik, sajtok, száraztészták, kolbászok és sonkák, zöldség- és gyümölcskonzervek, -szeletek, kakaó- és kávékészítmények kaptak helyet. Emellett az AMC élelmiszeripari exporttámogató Hungarian Food Business Programja célzott üzleti találkozókat tartott a magyar élelmiszeripari kínálat iránt érdeklődő disztribútoroknak.