Baromfi Termék Tanács
HU, de tojás! Az Európai Bizottság adatai az európai baromfipiacról BTT-MOL együttműködés Víziszárnyas-termékek előállításának kódexe Sigillanda tojásbélyegzők MBH Bank - Agrárcentrum Agrármarketing Centrum

Folytatódik a hazai termékek fogyasztását ösztönző kampány

2021. február 11., 09:59

Folytatódik az idén is a magyar termékek vásárlását ösztönző Vedd a hazait! - Védd a hazait! elnevezésű kampány, amelyhez több ezer magánszemély és több mint száz vállalkozás is csatlakozott.

A mozgalom hirdetési kampányaiban eddig 23 cég vett részt, és a kampányok értéke elérte a 200 millió forintot - Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője. A kezdeményezést lassan egy éve indították a közösségi médiában.

Először a Facebookon egy profilkép keret beállításával bármely magánszemély virtuálisan is kifejezhette, hogy egyetért a célkitűzéssel, szívesen vásárol magyar terméket, ezzel hozzájárul a magyar munkahelyek megőrzéséhez. Ezt követően a gyártók összefogásával több televíziós és közterületi kampányban buzdítottak a hazai termékek vásárlására. Az elmúlt egy évben 30 új cég csatlakozott a Magyar Termék védjegyrendszerhez, így a használók száma már meghaladja a 180-at.    

Védjegyeink

Magyar Baromfi Koronás Tojás
Tojáskihívás
Tojásos ételek
Végy egy tojást! - Tojásos fogások
A tojás maga a csoda - Tojás kisokos
Impresszum | Jogi és adatvédelmi nyilatkozat