Folytatódik a hazai termékek fogyasztását ösztönző kampány
2021. február 11., 09:59
Folytatódik az idén is a magyar termékek vásárlását ösztönző Vedd a hazait! - Védd a hazait! elnevezésű kampány, amelyhez több ezer magánszemély és több mint száz vállalkozás is csatlakozott.
A mozgalom hirdetési kampányaiban eddig 23 cég vett részt, és a kampányok értéke elérte a 200 millió forintot - Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője. A kezdeményezést lassan egy éve indították a közösségi médiában.
Először a Facebookon egy profilkép keret beállításával bármely magánszemély virtuálisan is kifejezhette, hogy egyetért a célkitűzéssel, szívesen vásárol magyar terméket, ezzel hozzájárul a magyar munkahelyek megőrzéséhez. Ezt követően a gyártók összefogásával több televíziós és közterületi kampányban buzdítottak a hazai termékek vásárlására. Az elmúlt egy évben 30 új cég csatlakozott a Magyar Termék védjegyrendszerhez, így a használók száma már meghaladja a 180-at.