Fontos fejlesztések a Nébih ügyfélprofil rendszerében
2022. január 24., 10:59
Az elektronikusan intézhető élelmiszerlánc-felügyeleti ügyek száma növekszik a Nébih Ügyfélprofil Rendszerében (ÜPR). A fokozódó igények megbízható kiszolgálása érdekében az ügyintézés biztonságát támogató változtatást vezettek be.
A 2022. január 19-ét követő első belépéskor egy felugró ablak jelenik meg a rendszerben – közölte a Nébih. Ebben az „előszobában” a felhasználónak egy kattintással nyilatkoznia kell arról, hogy saját vagy meghatalmazó nevében, esetleg cégképviselet alapján jár-e el.
Utóbbi esetekben az is egyből megadható, hogy melyik megbízó nevében kívánja igénybe venni a Nébih elektronikus szolgáltatásait. Az ügyfél-listában történő navigációt pedig a korábbinál részletesebb, átláthatóbb szűrési és rendezési lehetőségek támogatják a jövőben.
A meghatalmazó kiválasztását biztosító ablak bármikor újra megjeleníthető az ÜPR felületének jobb felső sarkában található gomb segítségével – a több vállalkozást képviselő felhasználók ennek ismétlődő előhívásával választhatják ki a soron következő ügyintézés alanyát. A Nébih Ügyfélprofil Rendszerével kapcsolatban felmerülő további kérdés esetén a Nébih ügyfélszolgálatát lehet felkeresni a következő elérhetőségeken: telefonszám: 06-1/336-9000; 06-1/336-9024, email: ugyfelszolgalat@nebih.gov.hu.