Kampánnyal népszerűsítette a magyar termékeket az Auchan
2014. május 20., 12:08
Agrár kincseink elnevezéssel háromnapos kampánnyal népszerűsítették a kiváló magyar élelmiszereket az Auchan 19 áruházában. Az akció során 94 magyar termelő és gyártó több mint 200 termékét mutatták be.
Feldman Zsolt, a Vidékfejlesztési Minisztérium (VM) agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkára a kampány budaörsi nyitórendezvényén azt mondta: a hazai kiskereskedelmi láncok kiemelt partnerek lehetnek a kiváló minőségű magyar termékek eljuttatásában az egyre tudatosabb magyar vásárlókhoz. Hozzátette, hogy ehhez bizalmon alapuló tartós partnerségre van szükség az élelmiszerlánc szereplői között, ami egyszerre szolgálja a magyar élelmiszergazdaság fejlődését, a felek és a hazai fogyasztók érdekeit.
A helyettes államtitkár kitért arra is: a magyar élelmiszergazdaság egy jelentős része az elmúlt időszakban a minőség növelése felé fordult, és ennek folytatása fontos feladat. Hozzátette: a magyar élelmiszerelőállítás nagyságrendekkel több forráshoz jut a következő időszakban.
Benoit Barbault, a magyarországi áruházlánc beszerzési igazgatója kiemelte, hogy a Magyarországon 16 éve jelenlévő cég beszállítói között 1350 a hazai vállalkozás. Az igazgató beszámolt arról is, hogy a közelmúltban az áruházlánc öt saját márkája nyerte el a Kiváló Magyar Élelmiszer Védjegyet.
A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács képviseletében jelenlévő Lakatos Judit felidézte, hogy az Auchan ez év elejétől szervezetük tagja lett. A társasággal kötött példaértékű együttműködési megállapodásukban a közösen megfogalmazott célok közül a hazai vállalkozások piaci pozíciójának erősítését emelte ki.