Kék szám helyett egyszerűsített Call Center az MVH-nál
2011. március 16., 12:07
Egy hónapja kibővített létszámú telefonos ügyfélszolgálatot üzemeltet a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal (MVH). A megújított Call Center jelenlegi és a korábbi működése közötti alapvető különbség, hogy az ügyfélszolgálat a beérkező hívásokat nem a központi és megyei ügyintézők között osztja meg, hanem a hívások mindig a központba érkeznek, és ha szükséges, továbbítják a kért megyei kirendeltségre. Ezzel elkerülhetőek a félreértések, és az ügyfél kérdésére biztosan a területileg illetékes szakreferens válaszolhat. Az egyszerűsített hangmenü is garantálja az egységes tájékoztatást - állítja a hivatal.
További változás, hogy idén már nem működik a hivatal korábbi kék száma. A Call Center munkatársait a 06-1-374-3603 és 06-1-374-3604 telefonszámokon lehet elérni ügyfélfogadási időben: hétfőn, kedden és csütörtökön 9.00 - 12.00 és 13.00 - 16.00 óráig, szerdán és pénteken 9.00 - 12.00 óráig. Az elektronikus egységes kérelmek hamarosan induló beadási időszakában különösen fontos, hogy a gazdálkodók tájékozódhassanak kötelezettségeikről és lehetőségeikről - hívja fel a figyelmet az MVH.