Baromfi Termék Tanács
HU, de tojás! Az Európai Bizottság adatai az európai baromfipiacról BTT-MOL együttműködés Víziszárnyas-termékek előállításának kódexe Sigillanda tojásbélyegzők MBH Bank - Agrárcentrum Agrármarketing Centrum

Kék szám helyett egyszerűsített Call Center az MVH-nál

2011. március 16., 12:07

Egy hónapja kibővített létszámú telefonos ügyfélszolgálatot üzemeltet a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal (MVH). A megújított Call Center jelenlegi és a korábbi működése közötti alapvető különbség, hogy az ügyfélszolgálat a beérkező hívásokat nem a központi és megyei ügyintézők között osztja meg, hanem a hívások mindig a központba érkeznek, és ha szükséges, továbbítják a kért megyei kirendeltségre. Ezzel elkerülhetőek a félreértések, és az ügyfél kérdésére biztosan a területileg illetékes szakreferens válaszolhat. Az egyszerűsített hangmenü is garantálja az egységes tájékoztatást - állítja a hivatal.

További változás, hogy idén már nem működik a hivatal korábbi kék száma. A Call Center munkatársait a 06-1-374-3603 és 06-1-374-3604 telefonszámokon lehet elérni ügyfélfogadási időben: hétfőn, kedden és csütörtökön 9.00 - 12.00 és 13.00 - 16.00 óráig, szerdán és pénteken 9.00 - 12.00 óráig. Az elektronikus egységes kérelmek hamarosan induló beadási időszakában különösen fontos, hogy a gazdálkodók tájékozódhassanak kötelezettségeikről és lehetőségeikről - hívja fel a figyelmet az MVH.

Védjegyeink

Magyar Baromfi Koronás Tojás
Tojáskihívás
Tojásos ételek
Végy egy tojást! - Tojásos fogások
A tojás maga a csoda - Tojás kisokos
Impresszum | Jogi és adatvédelmi nyilatkozat