Baromfi Termék Tanács
HU, de tojás! Az Európai Bizottság adatai az európai baromfipiacról BTT-MOL együttműködés Víziszárnyas-termékek előállításának kódexe Sigillanda tojásbélyegzők MBH Bank - Agrárcentrum Agrármarketing Centrum

Kiadvány az élelmiszer-választási szokásokról

2019. december 30., 12:09

Az élelmiszer-választást befolyásoló tényezők hatását vizsgáló európai kutatás részleteit mutatja be a NAK új kiadványa.

Az élelmiszer-választás mindennapi tevékenységünk, amely a folyamatosan szélesedő termékpalettának köszönhetően egyre nagyobb kihívás elé állítja még a tudatosságra törekvő fogyasztókat is. Az élelmiszerek versenyképessége megőrzésének, illetve egy új termék piaci pozicionálásának a kulcsa a célcsoport ismerete. Fontos kérdés, milyen elvek és szokások mentén hozzák meg döntéseiket, hogyan lehet őket termék-választásukban befolyásolni?

A NAK élelmiszeripari igazgatósága 2016 és 2018 között tizenhét országgal együtt egy portugál koordináció alatt működő projekt keretében mérte fel az élelmiszer-választást befolyásoló tényezők hatásának mértékét. A munka keretében 2017-ben egy hazai reprezentatív kérdőíves megkérdezést végezte, amelynek eredményeit egy új kiadvány fejezetei részletezik.

Védjegyeink

Magyar Baromfi Koronás Tojás
Tojáskihívás
Tojásos ételek
Végy egy tojást! - Tojásos fogások
A tojás maga a csoda - Tojás kisokos
Impresszum | Jogi és adatvédelmi nyilatkozat