Baromfi Termék Tanács
HU, de tojás! Az Európai Bizottság adatai az európai baromfipiacról BTT-MOL együttműködés Víziszárnyas-termékek előállításának kódexe Sigillanda tojásbélyegzők MBH Bank - Agrárcentrum Agrármarketing Centrum

Középpontban a gasztronómiai marketing

2015. december 23., 09:19

Magyarország turisztikai vonzerőit és az adott helyszínekhez kapcsolódó magyar élelmiszeripari és gasztronómiai termékeket népszerűsítő kommunikációs kampányt indított decemberben a Magyar Turizmus Zrt. A jövő évi nemzeti marketing középpontjában szintén a gasztronómia áll, mivel itt összekapcsolható a turisztikai és az agrármarketing.

2016 a "Gasztroélmények Éve" lesz a Magyar Turizmus Zrt. koordinálásával – közölte az MTI szerint a cég. A jövő évi nemzeti marketingtevékenységnek azért is lesz kiemelt fókusza a gasztronómia, mert a turisztikai- és agrármarketing egymást erősítő jellege legkézzelfoghatóbban a gasztronómia területén jelenik meg.

Védjegyeink

Magyar Baromfi Koronás Tojás
Tojáskihívás
Tojásos ételek
Végy egy tojást! - Tojásos fogások
A tojás maga a csoda - Tojás kisokos
Impresszum | Jogi és adatvédelmi nyilatkozat