Négyszázmillióból korszerűsíti ügyfélszolgálatát az MVH
2014. május 30., 09:39
Korszerűsíti ügyfélszolgálati rendszerét a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal (MVH). Összesen 400 millió forintot költhetnek arra, hogy az ügyintézés gyorsabb és költségtakarékosabb legyen.
A Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal az Új Széchenyi Terv Elektronikus Közigazgatás Operatív Program támogatási rendszeréhez benyújtott, "A Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal korszerű ügyfélszolgáltatás rendszerének kialakításához" című, EKOP-2.A.2-2012-2012-0022 azonosító jelű pályázatát az Elektronikus Közigazgatás Operatív Programok Irányító Hatósága 400 000 000 forint összegű támogatásra érdemesnek ítélte. A támogatási szerződés 2013. március 21-én lépett hatályba - közölte a hivatal.
A bevezetni kívánt korszerű rendszer megvalósítása révén az MVH ügyfélszolgálata még hatékonyabban tudja segíteni az ügyfeleket a támogatási lehetőségek kihasználásban. A gyorsabb és költségtakarékosabb ügyintézéssel a Hivatal hozzájárul a közigazgatási eljárások és folyamatok egyszerűsítéséhez is.
Az ügyfél bármely kommunikációs csatornán történő megjelenésekor (személyes, telefonos, írásos, online), illetve a bejelentkezés észlelésekor (levél, email, SMS, online kérdésfeltevés) minden rá vonatkozó folyamatban lévő és előzetes információ megjelenik. A korábbi ügyféltörténet gyors és hatékony áttekintése után már személyre szabott tájékoztatás, segítség nyújtható.
Az így kialakított ügyfélprofil segítségével megvalósítható hogy az érintettekhez azon információk jussanak el, melyekre ténylegesen szükségük van.
Az új rendszer keretében megvalósuló fejlesztésekkel az MVH a XXI. század korszerű információs és kommunikációs technológiai kihívásainak kíván megfelelni.
A fejlesztés elsődleges célcsoportjába a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal ügyfelei tartoznak valamint mindazok, akik bármilyen formában támogatási lehetőségek iránt érdeklődnek az MVH-nál.