Baromfi Termék Tanács
HU, de tojás! Az Európai Bizottság adatai az európai baromfipiacról BTT-MOL együttműködés Víziszárnyas-termékek előállításának kódexe Sigillanda tojásbélyegzők MBH Bank - Agrárcentrum Agrármarketing Centrum

Nielsen: 4 százalékkal nőtt az élelmiszerek bolti eladása

2016. január 8., 09:00

Az élelmiszerek bolti eladása értékben és mennyiségben is 4 százalékkal emelkedett 2014. decembere és 2015. novembere között a Nielsen által mért kilencven termék kategóriában - közölte a cég az MTI-vel. A vizsgált időszakban mintegy 1540 milliárd forint forgalmat ért el az élelmiszerek kiskereskedelme.

A forgalom korábban a nagy eladóterű üzletekre koncentrálódott, ám ez a folyamat megállt. A 400 négyzetméternél nagyobb üzletek piaci részesedése élelmiszerből értékben ugyanúgy 66 százalék volt, mint egy évvel korábban - idézi a tájékoztatás Szűcs-Villányi Ágnest, a Nielsen osztályvezetőjét.

A 200 négyzetméteres és kisebb egységek tartják ugyanakkor erős pozícióikat több termék esetében is, például a szeletes csokoládénál, a szénsavas üdítőitalnál és a sörnél. A régiók közül 6 százalékkal nőtt az eladás a Budapestet és Pest megyét magában foglaló centrumban - tartalmazza az összegzés.

Védjegyeink

Magyar Baromfi Koronás Tojás
Tojáskihívás
Tojásos ételek
Végy egy tojást! - Tojásos fogások
A tojás maga a csoda - Tojás kisokos
Impresszum | Jogi és adatvédelmi nyilatkozat