Rangos díjat nyert a Magyar Tojásszövetség rEGGelem kampánya
2021. november 24., 16:42
Elnyerte a Magyar Public Relations Szövetség PR Excellence Award Arany díját a Magyar Tojásszövetség rEGGelem kampánya.
A Magyar Tojásszövetség rEGGelem edukációs TikTok kampánya elnyerte a Magyar Public Relations Szövetség PR Excellence Award Arany díját influencer együttműködés kategóriában. A szórakoztatva edukáló rEGGelem programot 2019-ben indította el a Tojásszövetség, hogy a reggeli nélkül iskolába induló diákok improvizációs társulat vezetésével rendhagyó tanórán beszélgessenek a teljes értékű reggelizés fontosságáról, azon belül is a tojás jótékony hatásairól.
A koronavírus helyzet miatt 2020-ban nem mehette vissza az iskolákba, így a program a célcsoport legnépszerűbb platformjára, a TikTokra került. A kategóriazsűri elnöke, a Magyar Posta szóvivője, Panulin Ildikó külön kiemelte, hogy a programot a kovid helyzet még erősebbé tette, és a rendelkezésre álló keretekből szép eredményeket sikerült elérni.
A rEGGelem kampány kisvideója itt érhető el.