Rekordgyorsasággal orvosolta a vásárlói panaszt a Master Good csoport
2012. szeptember 27., 10:27
Rekordgyorsasággal orvosolta a Master Good csoport annak a diósdi fogyasztónak a panaszát, aki nem találta szabályosnak egy üzletben vásárolt tanyasi csirkecomb bontását. A Master Good egy házhoz szállított egész csirkével kártalanította a vásárlót.
A közelmúltban tanyasi csirkecombokat vásároltam, amelynek bontását nem találtam szabályosnak - mondja Mikovichné Román Gabriella diósdi vásárló. Múlt hétfőn, email-ben megírtam a Master Good-nak termékükkel kapcsolatos kifogásaimat. Reklamációmat gyorsan és korrektül lerendezték, és hétvégére egy egész csirkével, házhoz szállítva kártalanítottak. Annak ellenére, hogy a reklamációk intézésénél ez lenne az elvárható eljárás, napjainkban ez a hozzáállás még nagyon ritka - állapítja meg Mikovichné Román Gabriella.