Baromfi Termék Tanács
HU, de tojás! Az Európai Bizottság adatai az európai baromfipiacról BTT-MOL együttműködés Víziszárnyas-termékek előállításának kódexe Sigillanda tojásbélyegzők MBH Bank - Agrárcentrum Agrármarketing Centrum

Stratégiai megállapodást kötött az agrárkamara és a Magyar Turizmus Zrt.

2015. szeptember 28., 10:06

Stratégiai megállapodást kötött a Magyar Turizmus Zrt. és a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara, amelynek értelmében összehangolják marketing tevékenységüket. Közös célkitűzés, hogy a gazdák és a gazdálkodók piacra jutását és versenyképességének javítását minél hatékonyabban előmozdítsák.

A stratégiai megállapodást Faragó Péter, az MT Zrt. vezérigazgatója és Győrffy Balázs, a NAK elnöke írta alá az Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Vásár és Kiállításon (OMÉK).
 A két szervezet a megállapodásban rögzítette azt is, hogy a kis- és közepes vállalatok versenyképesebbé tételét különösen fontosnak tartja, és a nemzetközi piacra jutásukat fokozottan kívánja elősegíteni. A közös munka lényeges elemének tartják az aláírók, hogy tevékenységeik összehangolásának érdekében az MT Zrt. és a NAK szakemberei rendszeres időközönként egyeztessenek az agrármarketinget érintő napi feladatokról is. Emellett a két szervezet közösen kíván megvalósítani országos és ágazati promóciós tevékenységet, továbbá egymás rendezvényeit is népszerűsíteni kívánják.
Az MTI kérdésére a két vezető elmondta, hogy a gazdálkodók konkrét hasznot is remélhetnek az együttműködésből, mivel az MT Zrt. által szervezett különböző kiállításokon megfelelő lehetőséget kapnak arra, hogy áruikat, tevékenységeiket népszerűsítsék. Faragó Péter kiemelte, hogy az MT Zrt. várja a gazdálkodók konkrét jelentkezését, mivel az információk nem mindig jutnak el hozzájuk.

Védjegyeink

Magyar Baromfi Koronás Tojás
Tojáskihívás
Tojásos ételek
Végy egy tojást! - Tojásos fogások
A tojás maga a csoda - Tojás kisokos
Impresszum | Jogi és adatvédelmi nyilatkozat