Baromfi Termék Tanács
HU, de tojás! Az Európai Bizottság adatai az európai baromfipiacról BTT-MOL együttműködés Víziszárnyas-termékek előállításának kódexe Sigillanda tojásbélyegzők MBH Bank - Agrárcentrum Agrármarketing Centrum

Tízmilliárddal nőtt tavaly a Coop Csoport forgalma

2017. szeptember 14., 09:20

Több mint 10 milliárd forinttal nőtt a Coop csoport árbevétele tavaly, és elérte az 582 milliárd forintot - közölte Tóth Géza, a Coop Hungary Zrt. vezérigazgatója.

A Coop üzletlánc 1580 magyar településen mintegy 2700 boltban 1,5 millió vásárló frissáruval való ellátásáról gondoskodik – mondta Tóth Géza. A cégcsoportnál több mint 30 ezren dolgoznak. A Coop csoport működése 700 magyar kis- és középvállalkozás biztos megélhetését jelenti; továbbá 3000 magyar beszállító is partnere.

A cégcsoport 95 ezer magyar terméket forgalmaz, ez a teljes választék mintegy 80 százaléka; a több mint 800 saját márkás termék 90 százaléka magyar előállítású. A Magyarországon működő kiskereskedelmi láncok között a Coop csoport 58,8 százalékos részesedést ért el a gyorsan forgó áruk (FMCG) piacán. A cégcsoportnál az idén az árbevétel 2-5 százalékos növekedésére számítanak - mondta a vezérigazgató.

Tóth Géza az MTI kérdésére elmondta: a múlt évi csoport szintű nyereségről nincsenek adatok, mert a franchise-rendszer működése - 700 cégről van szó - ezt nem teszi lehetővé, ugyanis nincsenek a nyereségről összesített adatok, ugyanúgy, ahogyan a fejlesztésekre fordított pénzeket sem összesítik. A Coop csoporton belül ugyanakkor zajlik egy koncentrációs folyamat, amely alapja a fejlődésnek, mivel a tőkeerős cégek integrálják a kisebbeket, így segítik a csoport további növekedését, piaci pozícióinak erősítését - emelte ki a vezérigazgató.

Védjegyeink

Magyar Baromfi Koronás Tojás
Tojáskihívás
Tojásos ételek
Végy egy tojást! - Tojásos fogások
A tojás maga a csoda - Tojás kisokos
Impresszum | Jogi és adatvédelmi nyilatkozat