Baromfi Termék Tanács
HU, de tojás! Az Európai Bizottság adatai az európai baromfipiacról BTT-MOL együttműködés Víziszárnyas-termékek előállításának kódexe Sigillanda tojásbélyegzők MBH Bank - Agrárcentrum Agrármarketing Centrum

Új üzleti stratégia a Takarék-csoportnál

2018. december 3., 09:35

Elfogadta a Takarékbank Zrt. rendkívüli közgyűlése a Takarék-csoport a 2019-2023-as időszakra szóló üzleti stratégiáját. A csoport a működési költségeit öt év alatt 25-30 milliárd forinttal csökkenti, és 2023-ra 10 százalékos piaci részesedés elérésével évi 30 milliárd forint körüli, fenntartható adózott eredménnyel számol.

Vida József, a Takarékbank Zrt. elnök-vezérigazgatója szerint az elfogadott stratégia középpontjában egy modern, a digitalizáció terén aktív, országosan elérhető univerzális bank kialakítása áll, amely 2020-ra a jelenlegi takarékok fokozatos, országos fúziójának eredményeként jön létre. A csoport tovább kívánja erősíteni pozícióit a kis- és középvállalkozások körében és az agráriumban.

A mintegy 2500 milliárd forintos mérlegfőösszege alapján az ország negyedik legnagyobb pénzügyi csoportja jelentős átalakuláson ment át az elmúlt időszakban – mondta Szabó Levente, a Takarékbank vezérigazgató-helyettese. A 2017 nyarán elfogadott közös üzleti stratégia megvalósítása során kialakult az egységes szabályozási környezet, a korábbi félszáz takarék egyesülésével 12 regionális, megerősödött pénzintézet jött létre, átalakultak a Takarék-csoport központi szervezetei. Emellett a takarékok lerakták az egységes informatikai rendszer és integrációs adattárház alapjait.

Védjegyeink

Magyar Baromfi Koronás Tojás
Tojáskihívás
Tojásos ételek
Végy egy tojást! - Tojásos fogások
A tojás maga a csoda - Tojás kisokos
Impresszum | Jogi és adatvédelmi nyilatkozat