Változnak az európai tojásvásárlási szokások - Hódít az online értékesítés
2014. október 16., 11:46
Jelentősen változnak a tojásvásárlási szokások az Európai Unióban - derül ki abból az előadásból, amelyet Marko Stefan, a Brodrene Hartmann A/S Kelet-Európáért felelős marketing menedzsere tartott a Tojás Világnapja alkalmából megrendezett közelmúltbeli budapesti konferencián. Egyre nagyobb teret hódít például az online értékesítés.
Változnak azok a módok, ahogyan a háztartások étkezési tojásokat vásárolnak Európában - jelentette ki Marko Stefan. Így például az online értékesítésben valóságos forradalom zajlik.
A fogyasztók eltérő szempontokat helyeznek előtérbe az egyes országokban, amikor tojásokat vásárolnak - derül ki az előadásból. Fontos a csomagolás kialakítása és a polci elhelyezés is.
Az előadás teljes, angol nyelvű szövege ide kattintva tekinthető meg.