Baromfi Termék Tanács
HU, de tojás! Az Európai Bizottság adatai az európai baromfipiacról BTT-MOL együttműködés Víziszárnyas-termékek előállításának kódexe Sigillanda tojásbélyegzők MBH Bank - Agrárcentrum Agrármarketing Centrum

Híreink

Április 6-tól nyújthatók be az idei egységes elektronikus agrártámogatási kérelmek - 2022.04.05.

Április 6-án nyílik az idei egységes elektronikus agrártámogatási kérelmek kitöltési felülete, a gazdálkodók ekkortól nyújthatják be kérelmeiket. A közvetlen támogatások keretében közel 480 milliárd forint támogatást igényelhetnek, a vidékfejlesztési támogatásoknál pedig a 230 milliárd forintot is meghaladhatja a várható összes igénylés.

Megkezdődött az áremelési hullám a német élelmiszerláncokban - 2022.04.05.

Áremelésre kényszerül számos termékcsoportban a legtöbb német élelmiszerbolt-hálózat az Ukrajna elleni orosz agresszió miatt.

Átlag feletti mértékben növekedett az élelmiszeripar teljesítménye - 2022.04.05.

Februárban az ipari termelés volumene 4,5 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit. A munkanaphatástól megtisztított index megegyezik a kiigazítatlannal. Az élelmiszeripar teljesítménye átlag feletti mértékben emelkedett.

KSH-összefoglaló a vidékfejlesztési támogatásokról - 2022.04.04.

A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) Agrárcenzus 2020 sorozatának részeként megjelent a vidékfejlesztési támogatások összesítése.

Újra rekordot döntött az euróövezeti infláció - 2022.04.04.

Az euróövezeti éves infláció márciusban új rekordra, 7,5 százalékra gyorsult a februári 5,9 százalékról, így meghaladta a 6,6 százalékos piaci várakozást.

Orosz-ukrán háború: felül kellene vizsgálni az Európai Zöld Megállapodás célkitűzéseit - 2022.04.04.

Pozsonyban üléseztek a Visegrádi Országok és más közép-kelet-európai államok agrárkamarái és -szervezetei. A megbeszélés résztvevői szerint az ukrajnai háború destabilizálta az amúgy is törékeny agrár-élelmiszerpiacokat, ezért sürgősen át kell gondolni az Európai Zöld Megállapodás célkitűzéseit, módosítani kell az időzítésüket, különösen azokat, amelyek jelentősen csökkentik az élelmiszer- és alapanyag-termelést.

Egyre több olyan reklám készül, amely magyar élelmiszereket népszerűsít - 2022.04.01.

Csaknem kilenc százalékra nőtt a magyar termékeket népszerűsítő új reklámszpotok aránya az elmúlt év második felében - közölte a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH) kommunikációs igazgatósága. A kereskedelmi szektor hirdetéseinek negyede egy-egy konkrét élelmiszertermékhez kötődött.

A várakozásoknál kevésbé bővült a német kiskereskedelmi forgalom - Az élelmiszereladások stagnáltak februárban - 2022.04.01.

Februárban az előző havinál és a piaci várakozásoknál is kevésbé nőtt a kiskereskedelmi forgalom Németországban mind havi, mind éves bázison a német szövetségi statisztikai hivatal, a Destatis jelentése alapján. Az élelmiszerértékesítés ugyanakkor gyakorlatilag változatlan maradt.

Továbbra is csúcson a magyarországi foglalkoztatottság - 2022.03.31.

Továbbra is a teljes foglalkoztatáshoz közeli csúcson a munkaerőpiac. Az MTI-nek nyilatkozó szakértők szerint a gazdasági fejlődének nem a munkaerőhiány, hanem a háború miatt ismét szakadozó termelési láncok, az alapanyaghiány és az energiaárak szabnak korlátot.

Élelmiszerárstop: több mint 1500 üzletben tartottak ellenőrzéseket - 2022.03.31.

A február elsejével bevezetett élelmiszerárstop betartását már több mint másfélezer üzletben ellenőrizte a fogyasztóvédelem. A mulasztók száma változatlanul alacsony, 128 bolt kivételével a kereskedők döntő többsége fegyelmezetten és teljeskörűen alkalmazza a rendelkezéseket.

Védjegyeink

Magyar Baromfi Koronás Tojás
Tojáskihívás
Tojásos ételek
Végy egy tojást! - Tojásos fogások
A tojás maga a csoda - Tojás kisokos
Impresszum | Jogi és adatvédelmi nyilatkozat